Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Jumaat, 25 Julai 2008

SEPURNAMA DI SINI...


Alhamdulillah
aku panjatkan pada Allah swt...





diam tak diam dh sebulan rupanya aku menjadi ahli baru di kaunter zakat di...... dulu aku langsung tak terpikir nak jadi pegawai kaunter zakat. atau pun lebih glamour dengan panggilan pegawai khidmat pelanggan a.k.a pegawai kaunter la tu...

ni la citernye... bukan kehendak hati aku tapi disebabkan terpaksa memandangkan suami dh pun bertukar ke sini dan minyak pulak makin naik... ha ni la hasil kerje2 tgn org yang duk memilih pada yang byk nye keje2 batil... ha jgn nak bantai aku ek... suka ati aku la nak tulis apa menurut pandangan aku... tapi kalu korang nak bantai pun silakan.. aku nak semua org bebas menulis, bebas mengeluarkan pendapat, bebas berkata2, bebas bersuara dari negara yang dikatakan demokrasi ini .... namun DIINGATKAN... bebas biarlah berbatas. batas2 syariat kita sebagai org Islam

sebulan aku menyesuaikan diri di sini dan alhmdulillah Allah dah permudahkan buat aku... aku dh dekat dengan suami dan mak aku... macam mana mak aku boleh duk dengan aku skrg ni, lain kali la aku citer... pjg woooo....

niat aku buat blog ni...

  • pertamanya kerana Allah.. mungkin ada ilmu, harapan, pandangan, memori, ingatan dari aku yang kerdil di sisiNya ini yang boleh di kongsi bersama.
  • keduanya, aku nak anak-anak cucu cicit aku (walaupun di kala dan di saat ini aku masih belum punya anak, walaupun pernah rasa mengandung selama 2 bulan lebih) jadikan blog ini sebagai tatapan diorg satu hari nanti. BUAT ZURIAT KETURUNAN KU NANTI, yang mana baik jadikan teladan, yang mana buruk jadikan sempadan ye...
  • ketiga, nanti la aku sambung esok2 utk pikirkan.... kaunter yang bakal menjadi kaunter kesayangan aku ni dh nak tutup. aku nak kene buat report... jadi jumpa di episod akan datang.. ADIOS!!!!

Tiada ulasan: