Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Jumaat, 10 Disember 2010

Ahmad Shuraim Abqori Terrrrluka!!! hah!!!`

Troooot... trooot... (bunyi HP, ye ke pun bunyi HP aku camtu, klasik sungguh)...

aku: assalamualaikum... nape mak?

mak: wlkmsalam...tadiiiiii...... budak2 depan ni dtg rumah... memanjat tingkap... tengah mak nak larang deme memanjat, terus pecah tingkap.... kene si Ahmad (cemas bunyinye)

aku: hah!!!! aduhla... ish la... abis tu ahmad ok tak? byk lukanya? kene kat mana? bla... bla...bla...

mak: mak dah sapu minyak dah. nampak ok je la ni ha... tadi meraung la kejap... nak bawak klinik ke? mak risau kut ada serpih kaca tu masuk

aku: anis takleh nak keluar ni... sorang je kat ofis... balik kang tgk mcm mana ek... kalu dia ok takpela. (dlm hati risau gak)

mak: ha takpelah kalu camtu...

Ni la yang nak sgt dibagitau.... kalau anak aku wat hal esok kat rumah org, takde bagi can la... siap aku heret sekali ke rumah org yang dia wat hal tuh...(tapi nauzubillah, anak ibu baik kan) ni tidak, senyap je mak bapak dia... mesti adik beradik dia yg kecik2 tu ngadu punya yg abg diorg dah wat tingkap org pecah...at least ganti la balik tingkap yg pecah tu kalau tak dpt ganti darah anak aku (huiyoh ayat).... emmmm masalah masyarakat sungguh.

p/s: jadi husnudzhon je la... bahawa mak bapak budak2 tu tak tau yg anak dia buat hal kat rumah org....

2 ulasan:

Ija berkata...

Salam...

ish2...ade ke main manjat tingkap lak....heran gak aku...

dah tu si ahmad ok ke tu?

Tanpa Nama berkata...

ha ja... weh jadi la follower aku heheh...

tu la bebudak kecik ni...nak sekeh anak orang hehehe. tapi nakal bebudak cenggitu la... kita yang risau kene dia skali. ahmad ok dah, alhamdulillah takde pape...