Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Isnin, 13 Disember 2010

aku menyampah ya amat!!!

Aku cukup MENYAMPAH...!!!

hari-hari aku ambil suratkhabar kat kedai india depan ofis aku ni....

hujung bulan je bayar...

bukan aku menyampah kat tokeh dia...

bukan kat pembantu kedai dia....

Tiap2 hari aku amik newspaper, dan setiap kali tu la entah macam2 berita yang pelik2 keluar....

Tajuk suratkhabar KOSMO hari ni

DI surau di Kampung Lanjut Manis, Kuala Pilah inilah Mohd. Nazimi ditemui selepas ditinggalkan bersendirian oleh bapanya Jumaat lalu.


Ni baru 1 cerita... mcm2 lagi la kat dalamnya ....
 
Sumbat mayat dalam beg lepas kerat enam. kalau kat luar negera plak Lelaki Gremlin dipenjara kerana rogol
 
 
haah, ada mcm gremlin (lord of the ring) sikit2.. patut la dapat gelaran tu.... bukan pintanya

ei la mcm2 lagi... tu belum lagi cerita yang rogol anak sendiri, buang bayi, bunuh mak, bunuh bapak, bla...bla...bla...bal... bala........
 
dunia skrg ni mmg akhir zaman.... tangan2 manusia yang jugak buat kerosakan...  anak yang tak berdosa jadi mangsa ibu dengan ayah sendiri... apa salah budak kecik umur 4 tahun tu... dah ditoreh si abang, gi tinggalkan plak naka umur sebaya anak aku (1 tahun) sensorang kat surau... APA MOTIF??? APA MATLAMAT DIA BUAT CAMTU??? aduh la.... kurang ajaran.... sakit hati aku... tak sanggup tgk budak setahun tengah terketek2 berjalan di tinggal sorang2. Bayangkanlah baby yang masih hidup plak. CE KORANG BAYANGKAN KORANG JADI BABY TU!!!!! ei emosi ni emosi... sakit hati... mana la pegi pedoman hidup.
 
Ya Allah jauhilah keluarga zuriat keturunanku dari membuat kerosakan di muka bumi ini.... Moga menjadi hambamu yang soleh dan solehah di dunia dan akhirat.... tambahkan lah kepada kami ilmu yang bermanfaat... Jadilah kami orang-orang yang peka, bukan terdiri dari orang-orang yang leka.. Ya Allah, perkenankanlah....


Tiada ulasan: